"Ce a fost mai rau a trecut. Avem aspecte clare de recuperare atat in Statele Unite, cat si in Europa", a declarat executivul, care a anuntat ca Google va incepe o noua campanie de angajari.

In cadrul unei conferinte de presa la care au participat fondatorul Sergey Brin si directorul executiv Eric Schmidt, cei doi au recunoscut ca, desi Google se extinde in mai multe zone, sisteme de operare, aplicatii, carti online si publicitate online de tip display, mai mult de 90% din veniturile companiei vin din cautarile online, scrie Wall-Street.

"In tehnologie, te dezvolti sau mori", a declarat Schmidt. Cu toate acestea, compania nu angajeaza cu aceeasi rapiditate cu care a facut-o in trecut, desi ar ajuta la acoperirea mai eficienta a schimbarilor care au avut loc in ultimii ani. "Nu sunt sigur daca ne vom dubla personalul pe care il detinem acum", a declarat Brin.

De la focusul catre segmentul consumer, Google si-a mutat accentul in piata companiilor cu noi lansari de aplicatii. Dezvoltarea pentru cele doua piete nu va fi la fel de diferita pe cat cred unii observatori, a declarat Brin.