Microsoft a anuntat ca in prezent testeaza serviciul anti-virus pentru PC-uri in interiorul companiei si este de asteptat sa faca disponibila versiunea beta a acestui produs, scrie International Business Times.
Investitorii urmaresc atent serviciul gratuit, numit Morro, in speranta ca vor “musca” din vanzarile de produse de la Symantec si McAfee, care anual genereaza venituri de miliarde de dolari prin protectia in fata atacatorilor computer-elor dotate cu sisteme de operare Windows.
“Pe termen lung, acest serviciu reprezinta o amenintare pentru concurenta”, a declarat Daniel Ives, analist FBR Capital Markets, adaugand insa ca impactul pe termen scurt este mic.
Microsoft a anuntat ca Morro va oferi caracteristici de baza pentru a combate o paleta larga de virusi, care este asemanator cu produsele Symantec si McAfee care costa aproximativ 40 dolari pe an.
Cele mai bine vandute produse ale celor doua companii sunt pachetele de securitate care au functii precum criptare, firewall, protectia parolei, control parental si depozitarea datelor
Investitorii urmaresc atent serviciul gratuit, numit Morro, in speranta ca vor “musca” din vanzarile de produse de la Symantec si McAfee, care anual genereaza venituri de miliarde de dolari prin protectia in fata atacatorilor computer-elor dotate cu sisteme de operare Windows.
“Pe termen lung, acest serviciu reprezinta o amenintare pentru concurenta”, a declarat Daniel Ives, analist FBR Capital Markets, adaugand insa ca impactul pe termen scurt este mic.
Microsoft a anuntat ca Morro va oferi caracteristici de baza pentru a combate o paleta larga de virusi, care este asemanator cu produsele Symantec si McAfee care costa aproximativ 40 dolari pe an.
Cele mai bine vandute produse ale celor doua companii sunt pachetele de securitate care au functii precum criptare, firewall, protectia parolei, control parental si depozitarea datelor
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft va concura cu McAfee si Symantec in segmentul anti-virus.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft va concura cu McAfee si Symantec in segmentul anti-virus.