Producatorii importanti de telefoane mobile cu terminale smartphone mai putin populare s-au axat pe segmentul mai ieftin al pietei, dezvoltand instrumente pentru consumatori care nu vor sa semneze contracte pe termen lung, potrivit companiei americane de cercetare Strategy Analytics.

Atentia crescuta a liderului pietei americane, Samsung Electronics, care in primul trimestru detinea 27% din piata totala, si LG Electronics este de asteptat sa coopereze cu micii furnizori care si-au castigat sprijinul servind furnizorii regionali. Acest lucru ar putea intuneca perspectivele noilor intrati ZTE si Huawei din China, a declarat Bonny Joy, analist telecom la Strategy Analytics.

Vanzarile totale de telefoane mobile din Statele Unite au crescut cu 10% ca volum, dupa ce principalele piete de telefoane mobile au infruntat o scadere de 13% a vanzarilor globale de telefoane mobile. Furnizorii americani ofera reduceri importante pentru smartphone-uri, care necesita un abonament lunar pentru a plati costurile totale ale actualizarilor pentru telefoanele lor. In segmentul telefoanelor ieftine, Stategy Analytics a raportat o crestere semnificativa in telefoanele preplatite.