Anul trecut, Apple anunta ca a vandut mai multe iPhone-uri decat modelul BlackBerry produs de liderul pietei RIM, scrie publicatia USA Today.

In primele trei luni ale acestui an, modelul Curve a beneficiat de un avantaj datorita disponibilitatii extinse, deoarece este vandut prin intermediul celor mai importanti patru operatori mobili din Statele Unite, in timp ce iPhone este disponibil doat prin operatorul AT&T. De asemenea, Curve a fost ajutat si de promotia “la unul cumparat primesti unul gratuit” oferita de Verizon Wireless, a declarat Ross Rubin, analist NPD.

iPhone a cazut pe pozitia a doua, in timp ce modelul cu touch-screen de la RIM, BlackBerry Storm, oferit de operatorul de telefonie mobila Verizon Wireless ocupa pozitia a treia.

Apple nu a anuntat cat de multe iPhone-uri au fost vandute, dar compania a anuntat ca in timpul celui de-al doilea trimestru financiar incheiat la 28 martie a vandut un total de 3,8 milioane de iPhone-uri. Research In Motion a vandut 7,8 milioane de smartphone-uri BlackBerry pe parcursul celui de-al patrulea trimestru financiar incheiat la 28 februarie.