Tendinta, constand in principalele elemente ale noii economii virtuale, bazata, printre altele, pe folosirea extensiva a tehnologiei, care va duce, pana la urma, la hiperlocalitatea predicata de Sterling, e fireasca si nu se se putea manifesta, in premiera, mai bine altundeva decat in Asia. Cumparatori din Singapore, India, Australia, Japonia, Coreea si Honk-Kong au cumparat, in ultimele 12 luni, de aproximativ 3.000 de dolari, fiecare, exclusiv online.
90% dintre acestia au declarat, in cadrul sondajului citat de Reuters ca le e mult mai usor sa gaseasca detalii despre produse si, mai ales, discounturi, pe internet, comparativ cu ceea ce pot gasi pe rafturi. 4 din 5, asadar, n-au mai vazut de mult vreme un raft adevarat.
Cei mai cheltuitori asiatici sunt australienii, media de dolari cheltuiti in ultimele 12 luni pe www-uri fiind de 4.160 de dolari. Participantii la sondaj, cu varste cuprinse in 18 si 46 de ani, acceseaza internetul de acasa cel putin o data pe saptamana.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Asiaticii cumpara mai mult pe internet decat de pe rafturi.