Tendinte in advertising-ul online
Din perspectiva specialistilor in vanzari, este asteptat un avans ponderii campaniilor de promovare a asigurarilor mai mare ca anul trecut.
“Anul trecut aproape ca nu existau campanii pentru asigurarile de viata. Pe fondul crizei, nici campaniile de asigurari auto nu au avut o prezenta puternica la finalul anului. Anul acesta, pe fondul scaderii bugetelor pe segmentul financiar, ponderea campaniilor de asigurari a crescut, in special cele de viata”, spune Vlad Popa, sales manager in cadrul publisher-ului online InternetCorp.
El a adaugat ca nu este vorba doar despre o crestere a ponderii, ci si despre un avans al bugetelor alocate pe zona de online.
Mai multe detalii despre tendintele din advertising-ul online, gasiti aici.
Cum vad asiguratorii promovarea online
Desi asiguratorii vor miza pe televiziune pentru promovare datorita vizibilitatii pe care aceasta o ofera, varianta promovarii online devine din ce in ce mai atractiva pentru acestia in actualul context economic-financiar.
“Putem confirma cresterea semnificativa a Internetului in mixul de comunicare pentru 2009 fata de 2008. Astfel, exista o pondere medie de 25-30% a online-ului in bugetele totale de marketing alocate in prima jumatate a anului 2009”, a declarat Daniela Dimitriu, directorul departamentului de maketing in cadrul Generali Asigurari.
Mai multe informatii despre cum vad asiguratorii promovarea online, gasiti aici.
De la zero, la 60% pentru promovarea online
Mediul online, implicit campaniile de promovare, au cunoscut o dezvoltare de-a dreptul spectaculoasa mai ales daca luam in calcul faptul ca, de exemplu, in cadrul Eureko Romania, anul trecut nu a existat buget pentru promovarea online, iar la aceasta data in urmatoarea campanie de produs, bugetul poate ajunge si la 60% din bugetul total, dupa cum a explicat Rotileanu.
“In urmatoarea campanie de promovare de produs, bugetul alocat online poate ajunge pana la 60% din total, depinde foarte mult de obiectivele pe care ni le propunem si de relevanta platformelor online pe care le putem include in campanie. E o matrice simpla, daca obiectivul este de notorietate si exista buget corespunzator, televiziunea este abordarea cea mai potrivita, daca obiectivul este vizibilitate si bugetul nepotrivit unei campanii TV, o campanie online este mult mai potrivita”, a declarat oficialul Eureko.
Mai multe detalii despre promovarea online din cadrul Eureko Romania, gasiti aici.
Din perspectiva specialistilor in vanzari, este asteptat un avans ponderii campaniilor de promovare a asigurarilor mai mare ca anul trecut.
“Anul trecut aproape ca nu existau campanii pentru asigurarile de viata. Pe fondul crizei, nici campaniile de asigurari auto nu au avut o prezenta puternica la finalul anului. Anul acesta, pe fondul scaderii bugetelor pe segmentul financiar, ponderea campaniilor de asigurari a crescut, in special cele de viata”, spune Vlad Popa, sales manager in cadrul publisher-ului online InternetCorp.
El a adaugat ca nu este vorba doar despre o crestere a ponderii, ci si despre un avans al bugetelor alocate pe zona de online.
Mai multe detalii despre tendintele din advertising-ul online, gasiti aici.
Cum vad asiguratorii promovarea online
Desi asiguratorii vor miza pe televiziune pentru promovare datorita vizibilitatii pe care aceasta o ofera, varianta promovarii online devine din ce in ce mai atractiva pentru acestia in actualul context economic-financiar.
“Putem confirma cresterea semnificativa a Internetului in mixul de comunicare pentru 2009 fata de 2008. Astfel, exista o pondere medie de 25-30% a online-ului in bugetele totale de marketing alocate in prima jumatate a anului 2009”, a declarat Daniela Dimitriu, directorul departamentului de maketing in cadrul Generali Asigurari.
Mai multe informatii despre cum vad asiguratorii promovarea online, gasiti aici.
De la zero, la 60% pentru promovarea online
Mediul online, implicit campaniile de promovare, au cunoscut o dezvoltare de-a dreptul spectaculoasa mai ales daca luam in calcul faptul ca, de exemplu, in cadrul Eureko Romania, anul trecut nu a existat buget pentru promovarea online, iar la aceasta data in urmatoarea campanie de produs, bugetul poate ajunge si la 60% din bugetul total, dupa cum a explicat Rotileanu.
“In urmatoarea campanie de promovare de produs, bugetul alocat online poate ajunge pana la 60% din total, depinde foarte mult de obiectivele pe care ni le propunem si de relevanta platformelor online pe care le putem include in campanie. E o matrice simpla, daca obiectivul este de notorietate si exista buget corespunzator, televiziunea este abordarea cea mai potrivita, daca obiectivul este vizibilitate si bugetul nepotrivit unei campanii TV, o campanie online este mult mai potrivita”, a declarat oficialul Eureko.
Mai multe detalii despre promovarea online din cadrul Eureko Romania, gasiti aici.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Populatia de internauti, vanata de asiguratori.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Populatia de internauti, vanata de asiguratori.