In ceea ce priveste publicitatea online, 18% dintre respondenti declara ca sunt destul de influentati de reclamele online, 7% sunt foarte influentati, insa numai 18% obisnuiesc sa dea click pe acestea. In schimb, majoritatea reactioneaza la publicitatea online prin cautarea detaliilor despre produsul / serviciul promovat (16%), informarea in vederea cumpararii (15%), accesarea directa a site-ului producatorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul / serviciul respectiv (3%).
- Publicitatea online castiga din ce in ce mai mult atentia consumatorilor
Intrebati care mediu de promovare ii influenteaza cel mai mult, 34% au raspuns cu `publicitatea online`, alaturi de cea la TV (44%), din brosuri (4%) si ziare / reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) si din alte metode de publicitate (8%).
- Reclama online vs. reclama tv
- ziare / reviste (12%)
- fluturasi / brosuri publicitare (11%)
- panouri stradale (7%)
- radio (6%)
- alte metode (13%)
Publicitatea online actioneaza direct asupra utilizatorului (generand clickuri), amplificand intentia de cumparare, dar si indirect prin directionarea acestora catre o informare suplimentara asupra produselor sau serviciilor promovate.
Sondajele au fost efectuate la nivel national pe pagina de candidati BestJobs in ianuarie-februarie 2012, pe un esantion total de 3900 respondenti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Studiu: Cat de influentati sunt romanii de publicitatea online?.