1. Schimbarea de focus: grupul din care face parte Mercadia si-a directionat resursele catre alte proiecte sau s-a concentrat pe alte proiecte strategice, care au interferat cu dezvoltarea business-ului de retail.
2. Scaderea pietei de retail ultimii doi ani: consumatorii s-au orientat tot mai mult catre conceptul de discount, pe fondul crizei economice; desi Mercadia a preluat lantul de magazine de tip discount MiniMax (in august 2010), acesta nu a functionat conform planului - unele unitati au fost inchise, iar altele transformate in supermarketuri, renuntandu-se la conceptul de discount, o miscare surprinzatoare in contextul mai sus mentionat.
3. O competitie puternica din partea retailerilor de cartier, scrie Wall-Street.ro.
4. Un capital pentru investitii si operatiuni insuficient: operatiunile au fost, de asemenea, finantate in mod semnificativ prin „creditele” acordate de furnizori, ceea ce a dus business-ul intr-un final la incapacitate de plata.
- Citeste integral pe Wall-Street.ro
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Motivele pentru care afacerea Mic.ro a esuat.