Posesorii de carduri care si-au pierdut sau li s-a furat un card bancar pot apela Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC) la numarul 021.CARDURI (021.2273874) pentru a raporta evenimentu. Linia de Urgenta pentru Carduri are la baza un serviciu care redirectioneaza apelul automat sau prin intermediul unui operator la institutia de credit ce a emist cardul bancar, scrie Wall-Street.
Desi Linia de Urgenta pentru Carduri este disponibila in prezent doar pentru clientii a cinci banci (BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost si CEC Bank), aceste institutii detin o cota de peste 60% pe piata de carduri din Romania. In urmatoarea perioada serviciul o sa devina disponibil si pentru clientii ING Bank Romania.
Desi Linia de Urgenta pentru Carduri este disponibila in prezent doar pentru clientii a cinci banci (BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost si CEC Bank), aceste institutii detin o cota de peste 60% pe piata de carduri din Romania. In urmatoarea perioada serviciul o sa devina disponibil si pentru clientii ING Bank Romania.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce faci daca pierzi sau ti se fura cardul bancar?.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce faci daca pierzi sau ti se fura cardul bancar?.