Numai 8% din cele 250 de companii au declarat o crestere a vanzarilor pe 2009, se arata in analiza citata, potrivit NewsIn.
Pentru a depasi mai usor criza:
Studiul a fost realizat de Linea Directa Communications pe companii din sectoarele IT, financiar, FMCG, pharma, auto, telecomunicatii si turism, care au cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euro, relateaza Wall-Street (clic aici pentru mai multe detalii).
Pentru a depasi mai usor criza:
- 62% dintre companii pun accent pe imbunatatirea relatiilor cu clientii;
- 52% dintre firmele chestionate dezvolta niste produse sau servicii in concordanta cu nevoile reale ale clientilor existenti;
- 40% dintre societati acorda o importanta mai redusa unor noi segmente de clienti sau expansiunii pe alte piete.
Studiul a fost realizat de Linea Directa Communications pe companii din sectoarele IT, financiar, FMCG, pharma, auto, telecomunicatii si turism, care au cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euro, relateaza Wall-Street (clic aici pentru mai multe detalii).
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzari cu pana la 50% mai mici pentru 17% din companiile de pe piata locala.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzari cu pana la 50% mai mici pentru 17% din companiile de pe piata locala.