Totodata, magazinul a fost accesat de peste 20.000 de vizitatori, care au vizualizat peste 300.000 de pagini ale site-ului.

"Peste 3.000 de vizitatori au accesat mall-ul online FashionUp.ro inca din prima zi de la lansare, iar cei care au facut si cumparaturi au primit un voucher in valoare de 50 lei. Pana in acest moment, peste 450 dintre cele 500 de vouchere cadou introductive au fost deja utilizate de clientii FashionUp.ro", declara Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.

Conform unor studii de piata si rezultatelor demografice colectate in perioada de lansare a magazinului online, publicul Fashionup.ro este alcatuit preponderent din femei, cu varste cuprinse intre 20 si 35 ani, care au studii medii si superioare, venituri medii si utilizeaza frecvent produsele de tehnologie si Internetul.

In plus, FashionUp.ro s-a situat, in acest interval de timp, in topul primelor trei magazine online de moda si accesorii si printre primele 100 magazine online romanesti, conform clasamentului Trafic.ro.