Logo-ul F150 al Ferrari este similar cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, cel mai bine vandut autovehicul din Statele Unite, potrivit unei plangeri depuse de grupul american catre o instanta federala.
"Ferrari si-a insusit marca inregistrata F-150 prin denumirea noii masini de curse «F150» pentru a profita de bonitatea substantiala construita de Ford pentru marca F-150", se arata in reclamatie.
Ford cere instantei sa interzica Ferrari utilizarea marcii. Grupul american cere de asemenea daune, suma totala fiind nespecificata.
Ferrari este controlata de grupul Fiat, care detine 85% din actiunile companiei. Totodata, Fiat controleaza grupul american Chrysler, unde are 25% din actiuni.
Potrivit plangerii, "Ford si Ferrari au un trecut legendar ca rivali in competitiile auto".
Ferrari sustine ca numele F150 a fost ales pentru a onora cea de-a 150-a aniversare a unificarii Italiei, care este sarbatorita in acest an.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ford a dat in judecata Ferrari.