"In ceea ce priveste programul "Rabla", acesta este aproape inexistent. Luna trecuta in cadrul Porsche Inter Auto s-au incheiat doar doua dosare", a spus Alin Tapalaga, directorul general al Porsche Inter Auto, citat de ZF.
In ultima etapa a programului pentru stimularea innoirii parcului auto, s-au comercializat aproape 5.300 de masini, dintr-un total de peste 28.000 de unitati, pe primul loc fiind Dacia, cu 3.350 de masini vandute.
In ultima etapa a programului pentru stimularea innoirii parcului auto, s-au comercializat aproape 5.300 de masini, dintr-un total de peste 28.000 de unitati, pe primul loc fiind Dacia, cu 3.350 de masini vandute.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Programul Rabla: De la 130 de masini/zi in prima etapa, la 60 de unitati in a treia.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Programul Rabla: De la 130 de masini/zi in prima etapa, la 60 de unitati in a treia.