Cu toate ca majoritatea jucatorilor de pe piata de publicitate online au preferat sa nu discute despre veniturile obtinute in prima jumatate a acestui an, acestia au oferit un barometru orientativ pentru valoarea unuia dintre cele mai interactive si ofertante medii de promovare – publicitatea online.
“Pentru primele sase luni o estimare a pietei de publicitate online ar fi de 6-8 milioane de euro. Trebuie avut in vedere si faptul ca toamna este o perioada de varf in ceea ce priveste bugetele directionate catre online”, a declarat, pentru Wall-Street, Orlando Nicoara, director executiv MediaPro Interactiv, divizia internet al grupului MediaPro.
Acesta a mai explicat ca valoarea pietei de publicitate online din Romania se va situa pana la finele anului la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro.
Click aici pentru a afla si parerile celorlalti jucatori de pe piata de publicitate online: Vlad Popa (Internet Corp), Calin Rotarus (ARBO), Cristi Marinescu (Splendid Interactive), AdEvolution, Boom.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum vad jucatorii din online cifrele pietei pentru primul semestru din 2008.