Cu toate ca majoritatea jucatorilor de pe piata de publicitate online au preferat sa nu discute despre veniturile obtinute in prima jumatate a acestui an, acestia au oferit un barometru orientativ pentru valoarea unuia dintre cele mai interactive si ofertante medii de promovare – publicitatea online.

“Pentru primele sase luni o estimare a pietei de publicitate online ar fi de 6-8 milioane de euro. Trebuie avut in vedere si faptul ca toamna este o perioada de varf in ceea ce priveste bugetele directionate catre online”, a declarat, pentru Wall-Street, Orlando Nicoara, director executiv MediaPro Interactiv, divizia internet al grupului MediaPro.

Acesta a mai explicat ca valoarea pietei de publicitate online din Romania se va situa pana la finele anului la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro.

Click aici pentru a afla si parerile celorlalti jucatori de pe piata de publicitate online: Vlad Popa (Internet Corp), Calin Rotarus (ARBO), Cristi Marinescu (Splendid Interactive), AdEvolution, Boom.