Peste un sfert din cantitatea totala de cosmetice vandute in Romania apartine Farmec Cluj-Napoca, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare de piata ACNielsen. Mai precis, compania a comercializat anul trecut aproximativ 44.500 de litri de cosmetice, dintr-un total de 170.800. Valoric, producatorul autohton detine o cota de 18,3%, situandu-se astfel pe locul secund, dupa L’Oreal. Pe locul trei se situeaza tot un producator autohton, Elmiplant, care detine o cota de piata de aproximativ 6%.
Cele mai cautate produse de la Farmec sunt cele de ingrijire a fetei, care genereaza 60% din total vanzari. Acest tip de cosmetice alaturi de cele pentru ingrijirea ochilor detin o cota de piata de 26,1%, plasand Farmec pe prima pozitie din punctul de vedere al volumelor.
Cele mai cautate produse de la Farmec sunt cele de ingrijire a fetei, care genereaza 60% din total vanzari. Acest tip de cosmetice alaturi de cele pentru ingrijirea ochilor detin o cota de piata de 26,1%, plasand Farmec pe prima pozitie din punctul de vedere al volumelor.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brandurile romanesti de cosmetice se vand cel mai bine.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brandurile romanesti de cosmetice se vand cel mai bine.