Asiguratorii pregatesc solutia pentru a nu mai fi furati de service-urile auto cu care lucreaza si care, spun ei, pur si simplu „mananca“ din profiturile lor. „Nu este un secret pentru nimeni ca atelierele auto elibereaza facturi astronomice pentru piesele pe care le folosesc la repararea unei masini. Iar toate aceste facturi, care sunt marite chiar cu 40-50% fata de preturile reale, le decontam noi“, ne-a declarat Tudor Moldovan, directorul general al companiei Generali Asigurari. Acesta este principalul motiv pentru care industria asigurarilor din Romania a platit anul trecut peste 700 de milioane de euro pentru pagubele provocate de soferi, in timp ce piata asigurarilor generale a raportat prime subscrise de 1,7 mili
arde de euro. „Profitul industriei de asigurari nu este numai in buzunarele patronilor de ateliere auto. Acestia isi impart «castigurile» cu importatorii de piese si dealerii auto, pentru ca de cele mai multe ori service-urile apartin acestora din urma“, explica Moldovan.
In aceasta filiera, totul functioneaza „ca la carte“. Dealerii auto vand autoturismele noi la preturi destul de mici, si astfel au asigurata clientela. „In mod logic, nici piesele de schimb nu ar trebui sa fie atat de scumpe pe cat le fac sa para service-urile. Insa de aici isi trag profiturile acestia“, mai spune Tudor Moldovan. Patronii atelierelor agreate de asiguratori nu castiga numai din piesele de schimb, ci si din serviciile de reparatii. Practic, sunt taxate mai multe servicii decat ar fi fost necesare pentru a remedia masina respectiva.
arde de euro. „Profitul industriei de asigurari nu este numai in buzunarele patronilor de ateliere auto. Acestia isi impart «castigurile» cu importatorii de piese si dealerii auto, pentru ca de cele mai multe ori service-urile apartin acestora din urma“, explica Moldovan.
In aceasta filiera, totul functioneaza „ca la carte“. Dealerii auto vand autoturismele noi la preturi destul de mici, si astfel au asigurata clientela. „In mod logic, nici piesele de schimb nu ar trebui sa fie atat de scumpe pe cat le fac sa para service-urile. Insa de aici isi trag profiturile acestia“, mai spune Tudor Moldovan. Patronii atelierelor agreate de asiguratori nu castiga numai din piesele de schimb, ci si din serviciile de reparatii. Practic, sunt taxate mai multe servicii decat ar fi fost necesare pentru a remedia masina respectiva.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Firmele de asigurari sunt decise sa puna capat «jafului» practicat de service-urile auto .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Firmele de asigurari sunt decise sa puna capat «jafului» practicat de service-urile auto .