"Principalul motiv pentru cresterea de anul acesta este progresul inregistrat anul trecut cand piata a atins 35 milioane euro si cresterea increderii publicului in aceasta metoda de plata. Astfel, daca in perioada sarbatorilor de iarna 2007, valoarea medie a unei tranzactii s-a ridicat la suma de 72 euro, in perioada 15 ianuarie - 14 februarie, aceasta s-a apropiat de 84 euro", a explicat directorul de vanzari Gecad ePayment, Laurentiu Ghenciu.
Cele mai cautate servicii au fost ofertele agentilor economici din domeniul turismului si transporturilor, acestea avand o pondere de 32% din totalul vanzarilor. Sunt urmate la distanta de produse electronice mici, cu o pondere de 8% si de produse specifice evenimentului cu o pondere de 6%.
Numarul vanzarilor de Sfantul Valentin s-a dublat in perioada 15 ianuarie - 14 februarie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Gecad ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic si lider pe piata romaneasca de sisteme de plati online.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Valentine's Day, o sarbatoare mai profitabila decat Craciunul.