Vanzarile Automobile Bavaria, cel mai mare dealer de automobile marca BMW si Mini din Romania, au crescut cu peste 60% anul trecut, marca dominanta in vanzari fiind BMW.
Marca BMW a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu 60%, in timp ce pentru marca Mini vanzarile s-au dublat. In total, reteaua de dealeri a automobile Bavaria a vandut anul trecut 2.669 masini BMW si 195 de automobile Mini, peste tintele fixate la inceputul lui 2007 care indicau comercializarea a 2.000 de masini in total.
"Motivele pentru care ne mentinem vanzarile pe primul loc in topul segmentului includ investitiile constante in extinderea retelei de dealeri. Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%", a declarat directorul general al retelei Automobile Bavaria Michael Schmidt.
Pe langa masinile noi, reteaua de dealeri a Automobile Bavaria a comerializat 600 de masini second-hand anul trecut. Motocicletele BMW, pentru care Automobile Bavaria este unic importator, au avut anul trecut 62 de noi clienti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cresteri de top pentru piata auto romaneasca.