Retelele de comert modern s-au extins, in 2007, cu 96 de noi magazine. Cu toate acestea, ritmul de extindere a lanturilor de magazine de tip modern trade a fost unul mai temperat comparativ cu cel din 2006 cand numarul de hipermarketuri a crescut de aproape patru ori.
Anul acesta, marele retailer Carrefour a deschis 4 noi magazine, la Braila, Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti. La inceputul anului, grupului francez isi propusese sa-si extinda reteaua cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia medie pentru fiecare dintre hipermarketuri fiind evaluata la 20 de milioane de euro.
Reteaua de hipermarketuri Carrefour va atinge, in 2009, un numar de 20 de magazine, compania continuandu-si expansiunea teritoriala prin planuirea deschiderii a inca 9 noi magazine, atat in Capitala, cat si in provincie, potrivit declaratiilor directorului general al companiei, Jacobo Caller.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cei mai dinamici jucatori din comertul modern in 2007.