Explozia din constructii atrage si o crestere a vanzarilor in toata industria care produce materiale de constructii sau obiecte sanitare. "In Romania se produc anual 1,5 milioane de produse pentru baie - fara cazi si robinete -, iar acest ritm ar putea fi multiplicat de sase ori in viitorii ani, avand in vedere si piata restaurarilor si modernizarea vechilor apartamente", a declarat Juan Jiorda, directorul general al Roca, firma care a cumparat divizia de obiecte sanitare a Cesarom Bucuresti. El a mai precizat ca Roca a intrat pe piata romaneasca anul trecut, prin achizitia diviziei de obiecte sanitare a companiei austriece Lasselsberger, Cesarom, printr-o tranzactie de opt milioane de euro. Lupta pentru piata romaneasca este dura, avand in vedere ca se duce intre companii internationale de renume. Cote bune de piata detin acum: fabrica Mondial din Lugoj, aflata in portofoliul grupului german Villeroy & Boch, urmata de spaniolii de la Roca, Romanceram, detinuta de compania poloneza Cersanit, si Delta Distribution. Fiecare dintre aceste companii are planuri sa ia cat mai mult din cresterea prognozata, pentru a se pozitiona cat mai bine in viitor. "Ne-am propus dublarea capacitatii de productie, la un milion de produse pe an, pana in 2012, precum si cresterea cotei de piata de la 25% in prezent la 35%-40% in urmatorii cinci ani", a precizat Juan Jiorda.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii prind gustul bailor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii prind gustul bailor.