"Tarom nu stie sa profite de dezvoltarea traficului. (...) La Tarom este nevoie de management privat, asta nu inseamna neaparat ca o si privatizam", a spus Tariceanu, aflat in vizita oficiala la Lisabona.
Premierul a argumentat ca Tarom nu stie sa "profite de dezvoltarea traficului", prin urmare ruta Bucuresti-NewYork este acoperita doar de o companie privata (Delta Air Lines n.r.). Tariceanu si-a exprimat indoiala - intrebat fiind cand va introduce Tarom o ruta Bucuresti - Lisabona - ca acest lucru se va intampla. "Cand Tarom va avea mai multe avioane... sigur ca da. Insa am o temere ca nu va reusi sa faca acest lucru, pentru ca Tarom este exemplul care arata ca o companie de stat nu poate functiona dupa standardele unei companii private".
Premierul a argumentat ca Tarom nu stie sa "profite de dezvoltarea traficului", prin urmare ruta Bucuresti-NewYork este acoperita doar de o companie privata (Delta Air Lines n.r.). Tariceanu si-a exprimat indoiala - intrebat fiind cand va introduce Tarom o ruta Bucuresti - Lisabona - ca acest lucru se va intampla. "Cand Tarom va avea mai multe avioane... sigur ca da. Insa am o temere ca nu va reusi sa faca acest lucru, pentru ca Tarom este exemplul care arata ca o companie de stat nu poate functiona dupa standardele unei companii private".
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Management privat la Tarom?.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Management privat la Tarom?.