Anul 2004 a insemnat aur pentru eficienta in comunicarea de produs Dacia, dupa ce campania pentru Dacia Solenza "Incearc-o si mai vorbim" a castigat primul loc in categoria produselor de larg consum nealimentare. In paralel cu dezvoltarea unui produs de succes, Dacia a pus la punct un set de servicii post-vanzare din care s-a remarcat "Dacia Asistenta", succesul acestui serviciu fiind rasplatit in 2005 cu un Effie de argint la categoria "Altele".

Anul 2006 a marcat o noua recunoastere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru "Logan Diesel - iti schimba viata" la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat). In 2007 aceeasi categorie Durabile rasplateste prin bronz EFFIE campania dedicata noului produs lansat de Dacia: Logan MCV. La doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan in 2004, succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila au impus dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia si sa transmita mesajul-cheie "o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti".