"In Romania poti sa vezi practic intreaga Europa culturala si religioasa", a afirmat Dragos Seuleanu, vicepresedintele CCIR, in cadrul unui eveniment organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR).

Vicepresedintele CCIR a subliniat ideea beneficiilor suplimentare aduse de o activitate turistica performanta, in afara veniturilor catre buget, si a precizat ca "in Europa, economia turismului a creat pana la 20 de milioane de locuri de munca".

Constructia brandului de tara si modalitatile prin care acesta poate fi promovat au reprezentat teme centrale ale intalnirii. Fara indoiala, brandul de tara sprijina fundamental dezvoltarea turismului romanesc, insa acesta nu poate exista in absenta unei strategii pe termen lung si a unei colaborari eficiente intre structurile private si cele de stat.

"Avem nevoie de o strategie care sa nu se modifice in procesul democratic de alternanta la guvernare a diferitelor partide politice" a precizat Gheorghe Fodoreanu - presedinte al Asociatiei Nationala a Agentiilor de Turism.