Potrivit unui sondaj efectuat in cadrul a 112 firme din Romania, din opt regiuni de dezvoltare, managerii ocupa primul loc, cu o medie de 5,92, pe o scara de la 1 la 10, in topul principalelor categorii de persoane cu impact asupra firmelor. Acestia sint urmati de salariati, cu o medie de 5,67 si de clienti cu 5,38.
"Clientul ar fi trebuit sa fie primul pe lista pentru ca IMM-urile sa fie deschise spre dezvoltare - si nu managerii, care in acest moment ocupa primul loc in topul principalelor categorii de persoane cu impact asupra firmelor", sustine Nicolescu. Conform aceluiasi sondaj, 41,67% din respondenti apreciaza ca stimulentele materiale si cele morale sint la fel de importante, 23,33 % din respondenti apreciaza ca angajatii au nevoie periodic de stimulente si doar 1,67 % sint cei care considera ca recompensele trebuie acordate in mod egal salariatilor.
"Clientul ar fi trebuit sa fie primul pe lista pentru ca IMM-urile sa fie deschise spre dezvoltare - si nu managerii, care in acest moment ocupa primul loc in topul principalelor categorii de persoane cu impact asupra firmelor", sustine Nicolescu. Conform aceluiasi sondaj, 41,67% din respondenti apreciaza ca stimulentele materiale si cele morale sint la fel de importante, 23,33 % din respondenti apreciaza ca angajatii au nevoie periodic de stimulente si doar 1,67 % sint cei care considera ca recompensele trebuie acordate in mod egal salariatilor.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Managerii romani iau decizii `de capul lor`.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Managerii romani iau decizii `de capul lor`.