Pentru a face fata obstacolelor, societatile comerciale trebuie sa-si adapteze ofertele la interesele clientilor, iar "castigarea increderii reprezinta un element esential pentru succesul in afaceri", a declarat Victor Kevehazi, senior partner la KPMG. El a adaugat ca nicio companie nu va putea functiona fara autorizatie de mediu si fara sa se conformeze normelor specifice de mediu. "Legislatia UE a impus cerinte mai stricte companiilor romanesti si ne putem astepta la o legislatie mai dura".
Un alt aspect subliniat de reprezentantul KPMG a fost necesitatea introducerii noilor reglementari in domeniul financiar si contabil, precum si a noilor reguli de guvernare corporatista.
Un alt aspect subliniat de reprezentantul KPMG a fost necesitatea introducerii noilor reglementari in domeniul financiar si contabil, precum si a noilor reguli de guvernare corporatista.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Succesul firmelor in UE depinde de orientarea catre client.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Succesul firmelor in UE depinde de orientarea catre client.