Producatorul american de bauturi racoritoare, a carui valoare este estimata la 43 de miliarde de dolari, a surclasat in topul brandurilor internationale compania software Microsoft si banca Citibank. Pe pozitia a patra a topului s-a aflat lantul de supermarketuri Walmart. Singurul brand din top 10 care nu este originar din Statele Unite este banca HSBC, care se afla in top pe pozitia a sasea. "Valoarea totala a celor mai valoroase 250 de branduri internationale este de de circa 2.000 de miliarde de dolari, ceea ce reafirma importanta critica a brandurilor in dezvoltarea afacerilor", a declarat un reprezentant al Brand Finance.
Paza armata pentru monumentele UNESCO
Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO a solicitat asigurarea pazei cu jandarmi a tuturor monumentelor din judetul Suceava, care sunt incluse pe Lista Patrimoniului Mondial. Printr-o adresa scrisa, CNR - UNESCO a cerut luarea unor masuri urgente in aceasta privinta, pentru ca la toate cele sapte monumente sa fie asigurata paza specializata.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Brandul Coca-Cola, mai puternic ca Microsoft.