Amenintate cu pierderi pe seama disparitiei producatorilor de tutun de pe panouri, companiile de outdoor au facut din timp demersuri pentru a nu avea probleme. In ultimul an au avut loc achizitii si grupari de forte. Astfel, in vara, numarul 3 din piata, Churchill View, a fost preluat de grupul elvetian Affichage, companie ce se plaseaza pe locul 6 in publicitatea outdoor la nivel mondial.

Elvetienii nu s-au multumit insa cu atit, in aceste zile perfectindu-se si achizitia Romanian Billboard Network SA, companie de media cu capital 100% romanesc. Miza? Cota de piata a Affichage a crescut de la 17 la 21%, iar numarul de fete cu 486. Compania este prezenta in zece municipii si in sase orase mici. Astfel, s-a ajuns ca diferenta dintre numarul 2 si numarul 3 sa fie de numai un punct procentual. Aceasta in conditiile in care, din propriile declaratii, News Outdoor detine o cota de piata de 20% si acopera 11 orase mari ale tarii, precum si panouri pe drumurile nationale.