Directorul general, Aurelian Amuraritei, afirma ca ziarul avea, in 2004, 60% publicitate de stat. C.T. Popescu contesta cifra. Faptul ca ziarul "Adevarul" a incheiat anul 2005 cu pierderi de un milion de euro nu va avea niciun fel de repercusiuni asupra echipei redactionale, nici asupra liniei editoriale a cotidianului, au declarat atat Corina Dragotescu, director editorial, cat si Razvan Mitroi, redactorul-sef al cotidianului.
Paguba, destul de insemnata, ar fi cauzata de pierderile publicitare, considera Aurelian Amuraritei, directorul general al publicatiei. Conform acestuia, in 2004 veniturile din publicitate realizate de ziar s-au facut, intr-o proportie de 60a, din publicitatea de stat, lucru care nu s-a mai intamplat in 2005.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Adevarul' e la mijloc.