AT&T
Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro, scrie Wall-Street.ro.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
Johnson&Johnson
Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
McDonald’s
McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cele mai valoroase branduri la nivel mondial.