Logourile Coca-Cola si Google
Atat logoul Coca-Cola cat si cel al gigantului IT american Google au fost gratis si nu le-a costat niciun ban pe cele doua companii.
In cazul brandului Coca-Cola, logo-ul a fost creat de catre contabilul celui care a inventat reteta bauturii carbogazoase – John Pemberton. Frank Mason Robinson a realizat reprezentarea grafica a Coca-Cola in anul 1885 si inca de atunci si-a pastrat aceeasi forma si culoare, scrie Wall-Street.ro.
De cealalta parte, primul logo folosit de Google a fost desenat in 1998 de catre Sergey Brin, unul din cofondatorii companiei americane. De atunci si pana acum, reprezentarea grafica a companiei a suferit mici adaptari, insa conceptul original a ramas acelasi.
Google, companie infiintata in 1998, numara in prezent circa 55.000 angajati la nivel global si are venituri de peste 38 miliarde dolari.
Logoul Twitter
Reprezentarea grafica a Twitter, una din cele mai active retele de socializare din lume cu peste 500 de milioane de utilizatori, a costat nici mai mult nici mai putin de 15 dolari.
Pana in prezent, logoul Twitter a trecut prin trei stadii de design, primul fiind lansat in 2006, al doilea – si cel in valoare de 15$ - in 2010, iar logoul din prezent folosit din luna iunie a acestui an.
Pentru o companie care deruleaza afaceri de peste 150 milioane de dolari in prezent, la sase ani de la lansare, suma este cu adevarat nesemnificativa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat platesc brandurile pentru un logo?.