- The New York Times
Poate ca nu va mai fi tiparit in zece ani, dar brandul cu siguranta va exista. Pentru ca numele ziarului lansat in urma cu 160 de ani si produsul valoreaza prea mult pentru a disparea.
Twitter este o platforma de distributie a stirilor in timp real pe care nicio companie de media nu o poate neglija. De exemplu, fotografia cu prabusirea avionului US Ariways pe raul Hudson din New York a fost transmisa pentru prima data pe Twitter.
Google continua sa ramana lider in organizarea informatiei si gasirea acesteia. Iar Google News, chiar daca poate parea plictisitor pentru unii, este un produs cu o audienta uriasa.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Zece branduri de stiri care vor exista si in 2020.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Zece branduri de stiri care vor exista si in 2020.