- 2005 - crestere fulminanta a numarului de utilizatori
In luna septembrie a aceluiasi an, Zuckerberg oferea acces la reteaua de socializare si liceelor, ca un pas "firesc" in dezvoltarea proiectului. O luna mai tarziu, Facebook era disponibila universitatilor si colegiilor din SUA, Canada, Mexic, Puerto Rico si Marea Britanie. Au primit acces ulterior si universitati din Australia si Noua Zeelanda, numarul institutiilor de invatamant prezente in retea fiind de 2.000 de colegii si peste 25.000 de licee din SUA, Irlanda, Canada, Mexic, Australia, Marea Britanie, Noua Zeelanda.
- 2006 - 52 mil. dolari
In 2006 BusinessWeek scria despre o posibila preluare a retelei de socializare. Facebook a refuzat o oferta de 750 de milioane de dolari, insa potrivit unor surse apropiate discutiei pretul real oferit s-ar fi apropiat de 2 miliarde de dolari, potrivit Empoweryou.
In august Facebook adauga in retea universitatile din Germania si licee din Israel. Reteaua introducea Facebook Notes, o optiune de blogging, ce permitea utilizatorilor sa comenteze asupra informatiilor postate de alti membri. Ulterior Facebook permitea accesul in retea oricarui membru cu o adresa de e-mail valida.
Reteaua ajunsese la 12 milioane de utilizatori si o cifra de afaceri de 52 mil. dolari.
- 2007 - 150 mil. dolari si 50 mil. utilizatori
Compania lui Mark Zuckerberg anunta in luna iulie prima sa achizitie, Parakey Inc. de la Blake Ross si Joe Hewitt.
Citeste integral despre cele mai importante momente din evolutia Facebook pe wall-street.ro
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Facebook "intra in clasa I".