Astfel, 45% dintre romani au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 11,8% au cumparat produse mai ieftine, dar in aceeasi cantitate, iar 19,8% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica, scrie Wall-Street.
Doar 22,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum.
Efectele pe care criza economica le-a avut asupra familiilor respondentilor se refera la: cresterea preturilor (76,2%); reducerea salariului sau a castigurilor salariale (47,5%); pierderea locului de munca (17,4%); pierderea sau diminuarea beneficiilor extra-salariale (14,4%); cresterea ratelor la credite datorita devalorizarii leului (14,4%).
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 23 – 30 noiembrie 2010. Au fost intervievate telefonic 802 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,45%.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului De unde mai strang romanii cureaua?.