Primul model care va intra in productie conform noilor planuri va fi un cabrio: un Spider bazat pe actualul 458 Italia. Acesta va folosi acelasi motor V8 de 570 de cai si va fi urmat tot in 2011 de o versiune complet noua a lui 612 Scaglietti, dotat cu puternicul motor V12. Acest model a primit numele de cod F151, insa numele exact sub care va fi vandut nu este inca public.
Tot din noul 612 va fi derivata cel mai probabil si o versiune hibrida, dar ramane de vazut daca aceasta va utiliza un sistem de tip KERS, un sistem care are ca scop stocarea energiei produsa pe perioadele de franare, pentru a o elibera pe perioadele de acceleratie.
In 2012 vine randul aparitiei succesorului actualului Enzo, nava-amiral a marcii Ferrari. Este de asteptat ca noul Enzo sa utilizeze un motor V8 twin-turbo cu injectie directa si sa includa inovatii tehnologice precum un sistem de aerodinamica activa care pompeaza aer in interiorul structurii masinii pentru a optimiza curentii de la suprafata si de sub masina. Transmisia noului Enzo va fi foarte compacta si va include un sistem mild-hibrid care stocheaza energia de la franare si o reintroduce in sistem pentru a imbunatati acceleratiile fara a creste consumul de carburant. In fine, habitaclul noului Enzo va fi complet redesenat, cu o pozitie fixa pentru sofer si mai multe comenzi mutate pe volan.
Noul Enzo va fi urmat de o versiune complet noua a lui 599 GTB Fiorano in 2012 si de un facelift al lui Ferrari California in 2013. Tot in acel an va fi lansata o versiune Scuderia extrema a lui 458 Italia.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ferrari: Noi planuri, noi lansari.