Acesta este doar unul din sfaturile date de Andreea Ionescu, specialist in marketing si branding, care a lucrat pentru Connex, Metro, A&D Pharma si este cunoscuta pentru construirea si promovarea brandului L`Occitane in Romania.
Creeaza o ocazie de cumparare
Vremea in care reclamele TV reprezentau principala sursa de informare, de atragere si de persuasiune a publicului catre un anumit brand s-a incheiat demult, considera Andreea Ionescu (foto), Brand Maker si managing partener la ConsultWare.
Fii sigur ca ai o locatie potrivita
Locatia este esentiala in cazul monobrand-urilor sau multibrand-urilor de lux, atat in ceea ce priveste zona orasului in care este amplasat, cat si design-ul.
Citeste articolul integral pe Wall-Street.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Top 5 sfaturi pentru un brand de lux in vreme de criza.