Rezultatele gasite in documentele contabile ale companiei low-cost italiene, dar si incompatibilitatea dintre flotele celor doua companii au dus insa la un refuz categoric din partea Blue Air, noteaza Wall-Street.
“Nu am refuzat din start propunerea, ci ne-am dus la fata locului sa vedem realitatea din contabilitate. Acolo am descoperit pierderi pe 29 milioane euro, in conditiile unei cifre de afaceri mai mici decat a Blue Air. Cred ca acei bani s-au “scurs” in alta parte”, a declarat Gheorghe Racaru, fostul sef la Blue Air.
O a doua problema care a dus la respingerea ofertei de cumparare a fost flota companiei italiene care nu era corespunzatoare strategiei Blue Air. Flota My Air era compusa din aeronave Airbus A320-200 cu 180 de locuri, McDonnell Douglas MD-82 si Bombardier CRJ-900.
Mai multe detalii gasiti aici.
“Nu am refuzat din start propunerea, ci ne-am dus la fata locului sa vedem realitatea din contabilitate. Acolo am descoperit pierderi pe 29 milioane euro, in conditiile unei cifre de afaceri mai mici decat a Blue Air. Cred ca acei bani s-au “scurs” in alta parte”, a declarat Gheorghe Racaru, fostul sef la Blue Air.
O a doua problema care a dus la respingerea ofertei de cumparare a fost flota companiei italiene care nu era corespunzatoare strategiei Blue Air. Flota My Air era compusa din aeronave Airbus A320-200 cu 180 de locuri, McDonnell Douglas MD-82 si Bombardier CRJ-900.
Mai multe detalii gasiti aici.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa-si vanda afacerea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa-si vanda afacerea.