Conform studiului, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.

In cadrul studiului, dezvoltatorul a dorit sa afle care sunt criteriile dupa are aleg potetialii sai clienti, pretul, calitatea si aspectele emotionale care ii influenteaza pe cumparatori.

“Eram foarte interesati sa aflam care sunt astazi principalele criterii de decizie in ceea ce ii priveste pe cei care apartin clasei de varf", spune Monica Popescu, sales manager al proiectului Lotus Cismigiu.

Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. In aceasta perioada de criza, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.