Criteriile luate in considerare de catre juriul format din 27 de specialisti in domeniu au fost succesul comercial, contributia la satisfacerea nevoilor pietei, amplasarea, arhitectura, designul, calitatea materialelor folosite si durabilitatea cladirii.
Hotelul Radisson SAS s-a remarcat si prin modul in care s-a impus ca brand pe piata romaneasca. Acest lucru i-a adus includerea in Programul Business Superbrands Romania la categoria “Brands to Watch”, care atesta debutul remarcabil al unor branduri intrate recent in Romania, evolutia ulterioara pe piata a acestora urmand sa fie in atentia Programului Business Superbrands.
Hotelul Radisson SAS s-a remarcat si prin modul in care s-a impus ca brand pe piata romaneasca. Acest lucru i-a adus includerea in Programul Business Superbrands Romania la categoria “Brands to Watch”, care atesta debutul remarcabil al unor branduri intrate recent in Romania, evolutia ulterioara pe piata a acestora urmand sa fie in atentia Programului Business Superbrands.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Hotelul Radisson SAS din Bucuresti, 'Proiectul Hotelier al anului 2008' in sud-estul Europei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Hotelul Radisson SAS din Bucuresti, 'Proiectul Hotelier al anului 2008' in sud-estul Europei.