"Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia si Romania s-au aliniat la startul competitiei de realizare a brandului turistic al Romaniei. Comisia de evaluare constituita la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitatie restransa, a contractului de achizitie publica privind 'Realizarea brandului turistic al Romaniei' a deschis astazi (marti) in prezenta reprezentantilor ofertantilor, plicurile cu documente de selectie si calificare", se arata intr-un comunicat al ministerului Turismului, citat de NewsIn.

Firme interesate de realizarea brandului Romaniei sunt Colorado si asocierile formate din:

  • Saatchi & Saatchi Design si GFK NOP;
  • Siegel + Gale Limited si Grapefruit SRL si Flamingo Research Limited, Saffron Brand Consultants SA si Bradient Consult SRL si Acacia Avenue Limited;
  • Kohl & Partner GmbH si McCann Erickson GmbH;
  • Brandflight AB, ReD Associates Holding A/S si Branding Patres SRL;
  • Inarea Strategic Design SRL,Cappelli Communication SRL si IPK International GmbH;
  • Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism), Detente Consultants si IPSOS;
  • BBDO Portugal, Graffiti BBDO SA si Mercury Research SRL;
  • Landor Associates GmbH si Millward Brown; Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand;
  • THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA si Taylor Nelson Sofres SA.
  • asocierea formata din companiile locale SC TBWA Bucuresti SRL - si SC GKF Romania SRL.

"Comisia Ministerului Turismului urmeaza sa verifice in detaliu documentele depuse si sa stabileasca ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, etapa in care vor fi depuse si evaluate ofertele tehnice, constand in proiectele de realizare a brandului turistic al Romaniei", se arata in comunicatul institutiei.

Pentru realizarea brandului turistic national, Romania are alocate fonduri europene de doua milioane de Euro, prin Programul Operational Regional.