Contact Center Awards, eveniment organizat de Contact Center Magazine, s-a bucurat de prezenta a 10 companii: Competence Call Center, Computer Generated Solutions Romania, EFG Retail Services, GE Money, Millennium Bank, Oracle Romania, Raiffeisen Bank, UPC Romania, Vodafone Romania, XL World Romania.
Lista castigatorilor:
- Best Call Center - Competence Call Center (Best Medium Call Center) si Raiffeisen Bank Romania (Best Large Call Center)
- Best Call Center Manager - Carola Maria Stanciu, Vodafone Romania.
- Best Call Center Supervisor - Cristina Georgescu, Competence Call Center
- Best Call Center Agent - Mihaela Maciuca, Computer Generated Solutions Romania
- Best Call Center Trainer - Camelia Zavoianu, GE Money.
- Best Use of Technology - UPC Romania
- Best Support Center Manager - Ruxandra Rata, Oracle Romania
- Best Support Team Manager - Dorin Popescu, Vodafone Romania
- Best Support Center Specialist - Rodica Letitia Hetea, Oracle
Un premiu special, pentru atitudine si abilitati de leadership a fost inmanat Danei Tudor, de la Raiffeisen Bank Romania.
Juriul a urmarit sa premieze rezultatele extraordinare obtinute atat in interactiunea cu clientii, cat si in relatia cu proprii angajati sau colegi, profesionalismul si experienta in domeniu.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Prima editie a Contact Center Awards si-a desemnat castigatorii.