In acest an, Deichmann isi propune sa deschida 12 magazine pe piata romaneasca. In perioada imediat urmatoare, retailerul german de incaltaminte urmeaza sa deschida inca un magazin in Militari Shopping, inca unul la Braila, iar in mai-iunie 2009, la Tecuci, potrivit Augustinei Artemie, director marketing Deichmann Romania.
Brandul Deichmann a fost lansat cu peste 90 de ani in urma, cand Heinrich Deichmann a infiintat o afacere de familie in comertul cu incaltaminte. In 2008, compania vandut, la nivel mondial, peste 127 de milioane perechi de pantofi in cele peste 2.550 magazine proprii, localizate in toata lumea.
Compania este prezenta in 18 tari din Europa si de pe continentul american. Deichmann nu produce materia prima pentru realizarea produselor, ci achizitioneaza incaltaminte in cantitati foarte mari din mai mult de 40 de tari.
Publicul tinta al brandului Deichmann este practic intreaga familie, indiferent de veniturile pe care le are aceasta – mici, medii, chiar si mari. “Toata lumea isi poate cumpara incaltaminte de la Deichmann. (...) Vrem sa schimbam conceptia celor care spun ca magazinul este unul dedicat in exclusivitate celor cu venituri mici”, declara directorul de marketing pe Romania.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Deichmann deschide 12 magazine de incaltaminte in tara in acest an.