"Din reclama publicitara in metrou s-a realizat un castig de 2.703.960 lei in anul 2007 si de aproximativ 1,7 milioane lei, in prima jumatate a anului 2008. Sumele provenite din reclama sunt utilizate pentru realizarea unor instalatii necesare asigurarii sigurantei circulatiei calatorilor", a declarat directorul general Metrorex, Gabriel Mocanu, potrivit NewsIn.
Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul trenurilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a declarat la inceputul anului directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare, Mariana Petre. In prezent, de managementul spatiului publicitar se mai ocupa si firma Sindomet Servcom.
Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul trenurilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a declarat la inceputul anului directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare, Mariana Petre. In prezent, de managementul spatiului publicitar se mai ocupa si firma Sindomet Servcom.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Metroul si publicitatea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Metroul si publicitatea.