“In Statele Unite, piata accesoriilor pentru iPod-uri si iPhone-uri este cu siguranta excesiva, intrucat a obtinut aproximativ 2 miliarde de dolari anual. Cel putin, asta s-a intamplat la sfarsitul lui 2007. Ceea ce incearca Apple sa faca este sa creeze un intreg ecosistem in jurul iPod-urilor si iPhone-urilor sale”, a declarat Stephen Baker, vicepresedinte al grupului de analiza NDP.
In anul 1995, cand s-a fondat compania Contour Design, afacerile acesteia se bazau in special pe crearea de mouse-uri pentru computere. Astazi, in schimb, 70% din business-urile companiei sunt dedicate accesoriilor aferente produselor care au adus popularitate companiei Apple. Contour Design realiza, initial, carcase pentru iPod-uri si iPhone-uri, insa, in momentul de fata, a inceput sa creeze si echipamente Bluetooth si casti pentru smartphone-ul celor de la Apple.
Mai multe astfel de exemple gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a ajutat succesul Apple cresterea producatorilor de accesorii.