Business Travel: 32% din internautii romani cumpara servicii turistice online “Raspunsul pietei la solutia online oferita de decoleaza.ro este peste asteptari”, constata Paula Dobrescu (foto), general manager Business Travel, care si-a propus sa cucereasca piata ticketing-ului online cu proiectul decoleaza.ro, in urma unei investitii de 100.000 de euro.
In ultima perioada, agentiile de turism iau in calcul serios promovarea de site-uri online pentru vanzarea biletelor de avion, dar si a unor servicii adiacente. Studiul Metromind precizeaza ca majoritatea romanilor, atunci cand cumpara online, sunt interesati in proportie de 37% de calitatea produselor.
Aproximativ 21% sunt atrasi de posibilitatea de a economii bani platind mai putin, in timp ce doar 19% considera plata online ca o modalitate de a petrece timpul intr-un mod agreabil, fara sa fie nevoie sa se deplaseze in magazine sau la agentiile de turism.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 32% din internautii romani cumpara servicii turistice online.