Pana acum nu chiar multi ani, modelele din clasa de lux nu tineau cont de cata benzina inghit. Nu conta si se mergea pe ideea ca cine are bani sa cumpere o masina de lux, trebuie sa aiba bani de de benzina. Chiar si cand au aparut motorizarile diesel pentru berlinele de lux, acestea aveau capacitati destul de mari si nu consumau chiar putin. Au prinsa insa pentru faptul ca nu ajungeau nici la cei 30 l/100 km cat consumau V8-urile.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cel mai economic sedan de lux – Mercedes S 250 CDI BlueEfficiency.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cel mai economic sedan de lux – Mercedes S 250 CDI BlueEfficiency.