Francezii au facut si niste calcule si spun ca, la acest nivel de consum, un rezervor plin ajunge pentru parcurgerea unei distante de 1.700 km.
Renault spune ca masinile au fost unele de serie, fara nici un fel de modificari, iar rezultatul se datoreaza unor tehnici de condus economic, tehnici pe care francezii ni le si dezvaluie:

1. Perfectioneaza modul in care schimbi treptele:
- retrogradeaza cand turometrul arata 1.000 rpm.
- schimba intr-o treapta superioara la 2.000 rpm in cazul motoarelor diesel si la 2.400 rpm in cazul celor pe benzina.
La 50 km/h ar trebui deja sa fii in treapta a patra sau a cincea.

2. Trebuie sa conduci cursiv:
- mentine viteza constanta cat de repede se poate, incepand de la 40 km/h.
- foloseste frana de motor si incearca sa folosesti franele normale cat mai putin posibil.
Cand rulezi cu 50 km/h, in treapta a cincea, ridica piciorul d epe acceleratie cu 100 metri inainte de semafor - daca acesta este pe culoarea rosie.

3. Gandeste-te la modul in care accelerezi:
- pana la viteza de 50 km/h este de preferat sa accelerezi ceva mai puternic pentru a ajunge in treapta a cincea.
- dupa 50 km/h trebuie sa accelerezi lent.

4. Urcarile si coborarile:
- mentine viteza constanta cand cobori
- cand urci poti lasa masina sa mai piarda din viteza, dar fara sa incurci ceilalti participanti la trafic. Incearca sa mentii o viteza constanta peste 40 km/h.
Foloseste coborarile pentru a ridica piciorul de pe acceleratie, nu pentru a mari viteza.

5. Foloseste inteligent motorul:
- opreste motorul daca stationezi mai mult de un minut.
- nu incalzi motorul nici macar iarna.
Pleaca de pe loc imediat ce motorul a pornit.

6. Ai grija de masina:
- verifica presiunea din pneuri o data pe luna.
- daca vrei sa folosesti aerul conditionat, ai grija ca diferenta dintre temperatura interioara si cea exterioara sa nu fie prea mare (maxim 5 grade Celsius).
- nu lasa bagaje in masina, daca nu ai nevoie de ele - adauga greutate