Audi a continuat proiectul lui Q7 Hybrid cu toate ca oficialii germani au ajuns la concluzia ca un astfel de model nu ar fi rentabil in SUA, o piata foarte amatoare de SUV-uri, dar se pare ca nu de cele cu propulsie hibrida. Masina va fi insa oferita la vanzare pe piata europeana.

Oricum este foarte posibil ca Audi sa nu-si recupereze banii investiti in dezvoltarea modelului, dar probabil spera sa conteze la imagine faptul ca detine o asemenea tehnologie care mai este si aplicabila.

Masina poate rula (independent) fie cu motorul electric, fie cu cel pe benzina, fie cu ambele.

Problema este ca, doar cu motorul electric, masina cu o greutate de aproape 2,5 tone poate rula cu o viteza maxima de 50 km/h...doar 2 kilometri, dupa care propulsorul V6 preia automat propulsia.

Cand ambele motoare lucreaza in acelasi timp, Q7 Hybrid accelereaza pana la 100 km/h in 7,6 secunde, iar repriza 60-120 km/h este posibila in 12 secunde (treapta a cincea). Consumul mediu al masinii nu impresioneaza foarte mult: 9,8 l/100 km.