Cadillac vrea sa impuna modelul CTS pe piata din Europa, iar CTS-V, vectorul de imagine, trebuie sa atraga atentia europenilor si asupra masinilor americane. Logica e simpla: masina trebuie sa afiseze performante dinamice mai bune decat concurentii europeni pentru a atrage atentia asupra ei si asta deoarece, la capitolul finisaje sau calitate a materialelor, americanii nu pot concura deocamdata cu europenii.
Cadillac CTS-V dispune de acelasi propulsor V8 de 6,2 litri ca si Chevrolet Corvette ZR1. Motorul este supraalimentat si furnizeaza 550 CP si 745 Nm.
Performantele noului CTS-V nu au fost inca anuntate de Cadillac, dar rezultatul de pe Nurburgring arata ca masina a luat foarte in serios competitia.
Mai jos aveti un video cu testul facut de Top Gear cu Cadillac CTS-V, dar este vorba de modelul mai vechi cu "doar" 400 CP. In acest test, Jeremy Clarkson arata ca CTS-V (tractiune spate) poate tine in spate un Audi S4 (quattro).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cadillac CTS-V provoaca BMW M5 si Mercedes E63 AMG.