Asa ca un exemplar de serie a fost cronometrat pe parcursul mai multor tururi de circuit pe Nurburgring. Cel mai bun timp a fost de 7 minute si 59 de secunde, rezultat excelent pentru o masina de dimensiunile lui CTS-V.


Cadillac vrea sa impuna modelul CTS pe piata din Europa, iar CTS-V, vectorul de imagine, trebuie sa atraga atentia europenilor si asupra masinilor americane. Logica e simpla: masina trebuie sa afiseze performante dinamice mai bune decat concurentii europeni pentru a atrage atentia asupra ei si asta deoarece, la capitolul finisaje sau calitate a materialelor, americanii nu pot concura deocamdata cu europenii.

Cadillac CTS-V dispune de acelasi propulsor V8 de 6,2 litri ca si Chevrolet Corvette ZR1. Motorul este supraalimentat si furnizeaza 550 CP si 745 Nm.
Performantele noului CTS-V nu au fost inca anuntate de Cadillac, dar rezultatul de pe Nurburgring arata ca masina a luat foarte in serios competitia.

Mai jos aveti un video cu testul facut de Top Gear cu Cadillac CTS-V, dar este vorba de modelul mai vechi cu "doar" 400 CP. In acest test, Jeremy Clarkson arata ca CTS-V (tractiune spate) poate tine in spate un Audi S4 (quattro).