Auto Zeitung, una dintre publicatiile de top din presa auto germana a organizat gala decernarii premiilor "Auto Trophy", eveniment anual care se bazeaza pe voturile cititorilor revistei. La editia din acest an, Volkswagen a primit premiul "Cel mai de succes brand" ca urmare a nu mai putin de 39 de premii "Auto Trophy" obtinute de constructorul german in cei 20 de ani de cand se organizeaza acest concurs. Premiul a fost inmanat d ereprezentantii publicatiei chiar lui Martin Winterkorn, CEO al Volkwagen Group.
Auto Trophy a capatat o importanta tot mai mare in Germania, la editia din acest an peste 103.000 de cititori ai revistei exprimandu-si optiunile in cadrul concursului.

La nivel de categorii, VW a primit in acest an premiul pentru cel mai bun monovolum compact, VW Touran si cel pentru cel mai bun SUV cu pret sub 30.000 euro, noul Tiguan. Dealtfel, Tiguan a inregistrat, la trei saptamani de la lansare, precomenzi din partea a 43.200 de clienti din Europa, masina fiind una pe care VW se bazeaza mult in ceea ce priveste strategia pentru viitor.