O tendinta inceputa acum cativa ani da rezultate, in conditiile in care constructorii sunt nevoiti sa reduca emisiile de CO2 si implicit consumul de combustibil. Cei de la Volkswagen sunt unii dintre cei care au dat tonul, cu al lor propulsor de 1,4 litri, pe benzina, supraalimentat cu doua compresoare, care produce o putere maxima mai mare chiar decat motoarele de 2 litri aspirate.
Dealtfel, francezii mai au un diesel apreciat, cel de 1,5 litri dCi, disponibil pe o mare varietate de model si cu mai multe niveluri de putere maxima. Si noul dCi de 1,6 litri va viza cam aceleasi modele, dar in special gama Megane. Francezii spun ca motorul va putea fi gasit si sub capota modelului de clasa medie Laguna.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Renault reduce cilindreea - Un nou dCi.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Renault reduce cilindreea - Un nou dCi.